Saturday, January 15, 2011

kure-kure dan aku dan kawan aku

Hari tu aku lepak dengan kawan aku dekat mcd. Tengah syok makan, tetibe kawan aku cam cakap ' wei kau rase kan kure-kure bertelur ke beranak ? ' So aku jawab ah ' seconfirmnye kure-kure tu bertelur la ' Kawan aku tak puas hati dengan jawapan yang aku bagi tu so lepas kitorang makan kat mcd tu, kitorang gi petshop yang berdekatan. Mase kat petshop tu, kitorang nampak baby kure-kure, then kawan aku gi angkat kure-kure tu and terbalik-balikkan. Aku cakap la ' asal kau buat camtu. sian la kat baby tu ' Kawan aku jawab,' nak tengok lubang telur nak keluar ' Dalam hati aku cam ' agak-agak la woi. baby lagi tu =.='


Ade sorang pekerje kat situ cam tanye la kitorang nak ape. So dengan tak tau malunye kawan aku gi cakap ' kak, kure-kure ni bertelur ke beranak? kalau bertelur, telur keluar dari mana? Lubang dia tak nampak pun ' Kakak indon tu punye la bantai gelak. Serious aku malu gile time tu. Kakak tu cakap ' adik, kure-kure ni bertelur. Lubangnya memang ngak nampak. Sebabnya yang adik pegang itu jantan. Dan kalau yang betine pun, baby seperti ini engak nampak juga 'Pastu dia sambung gelak. Aku dah terdiam cover cool time tu. Kawan aku letak kure-kure tu pastu cakap thanks ye kak then terus dia gerak pi kerete. Dalam kerete aku cam tanye dia ' so puas hati kau? ' Kawan aku jawab ' aku malu gile la sial. jatuh reputation aku jap ' . Tau pun kau nak malu kan kawan =.='

No comments:

Post a Comment